انواع ماساژور پا
نوشته شده توسط : Hamid Mohammadi

ماساژورهای مختلفی با ویژگی های متنوعی وجود دارد، اما بهتر است ویژگی هایی که در ادامه ذکر شده در یک ماساژور وجود داشته باشد:
1. تنظیم برای یک ماساژ سفارشی جهت تسکین قسمتی از بدن که مورد نظر شماست.
2. جنبش دو طرفه (تقلید از حرکت ماساژ انسانی)
3. داشتن بخش حرارتی
4. درمان توسط مادون قرمز
5. درمان مغناطیسی

 

انواع ماساژور پا

 

ماساژ پا و منافع آن
لذت یک ماساژ پا آرامش بخش به ویژه بعد از یک روز کاری بر هیچ کس پوشیده نیست. اما همیشه این امکان وجود ندارد که ما از خدمات یک ماساژور حرفه ای بهره بگیریم . استفاده از دستگاه ماساژور مثل ماساژور برقی پا این امکان را به ما می دهد که همیشه و در منزل خودمان از ماساژ پا لذت ببریم و اصولا خرید ماساژور برقی پا در بلند مدت مقرون به صرفه تر خواهد بود. ولی شما هنگام خرید با طیف گسترده ای از ماساژور برقی پا روبرو می شوید . آشنایی با انواع ماساژور پا به شما کمک می کند انتخاب درست تری متناسب با نیازتان داشته باشید .

شما قصد خرید ماساژور پا دارید ، ولی وقتی می خواهید اقدام به خرید کنید، جدا از برندهای مختلف با انواعی متفاوتی از ماساژور های پا روبرو می شوید. کدام یک برای شما مناسبتر است و خواسته های شما را از یک ماساژ خوب برآورده می کند. با ما همراه باشید تا شما را در یک انتخاب مناسب یاری کنیم.

انواع ماساژور های پا

 

ماساژور بدن

 

- ماساژور پای شیاتسو:
شیاتسو یک برند نیست بلکه یک روش ماساژ است . شیاتسو در لغت به معنای فشار انگشت است و به معنای استفاده از انگشتان و کف دست برای وارد آوردن فشار به نقاط خاصی از بدن به منظور برطرف کردن عدم تعادل و حفظ و ارتقای سلامتی است. این روش ژاپنی ماساژ ، مناسب افراد با استرس بالا است و بر مبنای اصول انعکاس درمانی عمل می کند. دستگاه های ماساژ پا که در این طبقه بندی قرار میگیرند از اساس این روش که ماساژ عمیق کف،روی کناره ها و بین انگشتان پاهاست الگو برداری نموده و این کار را توسط سرهای چرخان مقابل هم انجام می دهند و در حقیقت دارای مکانسیمی هستندکه حرکت انگشتان و کف دست ماساژورهای حرفه ای را شبیه سازی می کند. ماساژ شیاتسو نزدیک ترین حالت به یک ماساژ واقعی را داراست..

-ماساژور پای الکتریکی:
کار این ماشین ها بر مبنای اصول تاب دادن،نوسان دادن و چرخاندن است.توسط الکتریسیته فعالیت می کند و برای آرام کردن و ایجاد ریلکسیشن به ماهیچه های پای شما ،لرزش و گرما را هم زمان به پای میرساند و یکی از انواع محبوب ماساژور ها در بازار به شمار می رود.

-ماساژورهای آبی پا یا جکوزی پا :

این ماساژورها مثل وان حمام داغ کوچک برای پا هستند. علاوه برامکانات یک ماساژور قوی ، دارای سیستم ایجاد کننده حباب نیز هستند. این ماساژورها برای پاهای خشک و خسته مناسب هستند.

در حالی که بقیه ماساژور ها فقط پا را ماساژ می دهند، ماساژور پای آبی با داشتن اثر لایه برداری پوست پای شما را لطیف می کند. در حقیقت حباب های آب گرم ، به لایه برداری پوست شما کمک میکند.هم چنین وقتی پای شما غرق در آب گرم است، اثر تسکین دهنده آن پاهای شما را تازه و شاداب میکند.یکی از ویژگی های این دست ماساژورها داشتن جت های آبی است که علاوه بر فشار بیشتر، گرمایی که مدنظر شماست را ایجاد و حفظ می کنند. برخی نمونه های این ماساژورها دارای آثر مغناطیس درمانی نیز هستند. تحقیقات نشان داده که کف های مغناطیسی در تخفیف دردهای پا که ناشی از اختلالات عصبی است،بسیار موثر واقع شده است.

-ماساژور دستی پا:
این دستگاه ها به روش چرخشی در کف پا عمل می نمایند و نسوج نرم پا را ماساژ می دهند و معمولا در آن مصرف کننده به صورت دستی استفاده می کند. مدل اصلی آن به شکل یک تیوب یا لوله است که آن را از پاشنه تا انگشتان می لغزانند و نکته منفی این دستگاهها آن است که دست شما باید درگیر ماساژ باشد و نکته مثبت آن ارزان بودن دستگاه می باشد .

حال برای اینکه با انواع ماساژور پای موجود در بازار ایران و عرضه شده در شهر سلامت آشنا شوید مقاله راهنمای خرید دستگاه ماساژ پا را مطالعه فرمایید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل , لوازم دیجیتال , لوازم خانگی , لوازم کامپیوتر , خرید دوربین هندی کم , خرید دوربین هندی کم , خرید ماشین لباسشوئی خانگی , خرید کامپیوتر رومیزی , خرید اسپیکر , خرید یخچال ساید بای ساید , خرید مایکروفر , راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا , راهنمای خرید ماساژورهای برقی , آشنایی با عملکرد تلویزیون های OLED&QOLED , دستگاه تصفیه هوا , ماساژور برقی , ,
:: برچسب‌ها: مضرات صندلی ماساژور , بهترین برند صندلی ماساژور , فواید صندلی ماساژور , صندلی ماساژور دست دوم , صندلی ماساژور قسطی , صندلی ماساژور panaseima , جدیدترین صندلی ماساژور , صندلی ماساژور بانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: