نوشته شده توسط : Hamid Mohammadi

هزینه دیگری که مطرح است در بحث ویدئو پروژکتورهای سه بعدی می باشد که عموما هزینه هایی بیشتر از دیگر پروژکتورها دارند. به طور کلی سرفصل نیازهای اساسی این دسته از ویدئو پروژکتورها به شرح زیر است:

1.یک صفحه نمایش و مکانیزم نصب

2.عینک های اضافی مخصوص که اکثر پروژکتورهای 3 بعدی شامل دو عدد عینک می باشند


3.یک کارت گرافیک سه بعدی


4.کابل HDMI برای اتصال مستقیم بین منبع ویدئو و پروژکتور


5.باتری هایی برای کنترل از راه دور، به علاوه اینکه هر جفت عینک ممکن است نیاز به باتری نیز داشته باشد. البته عینک هایی که دارای باتری های قابل شارژ هستند هم موجود می باشند که با گذشت زمان شارژ آنها به حداقل خواهد رسید.

 

با اپسون تصاویر سه بعدی را در ابعاد 300 اینچ تماشا کنید

 

فیلم های مطرحی که این روزها روی پرده سینماها می روند از کیفیت تصویر و صحنه سازی های خیره کننده ای برخوردارند و میزان لذتی که از تماشای آنها می بریم ارتباط مستقیمی با سطح کیفیت بصری آنها دارد. از این رو قابلیت ها و کیفیت ابزارهایی که برای پخش این تصاویر طراحی و تولید می شوند روز به روز افزایش پیدا می کند. در همین راستا شرکت اپسون رده جدیدی از ویدئو پروژکتورها را در اختیار کاربران قرار داده است که مخصوص تماشای فیلم های سه بعدی با کیفیت Full HD است.

 

این سری که TW نامگذاری شده، مدتی است که در دنیا عرضه گردیده است، اما شرکت آواژنگ به تازگی یک مدل از این سری هیجان انگیز را وارد بازارهای داخلی کرده است.

این محصول که EH-TW5200 نام دارد قابلیت پخش تصاویر دو بعدی و سه بعدی با کیفیت Full HD را دارد و برای این کار از یک لنز قدرتمند با فن آوری 3LCD استفاده می کند. نور خروجی این لنز کیفیت 2000 لومنس (واحد اندازه گیری شدت نور) برای نورهای سفید و رنگی به صورت مجزا را دارد. از این رو حتی در فضاهای روشن نیز تصاویر پخش شده توسط این ویدئو پروژکتور از وضوح و قدرت رنگ بالایی برخوردارند. این محصول قابلیت پخش تصاویر از 34 تا 328 اینچ را دارد که برای تماشای فیلم یک امکان فوق العاده می باشد.

علاوه بر این، TW5200 برای اجرای بازی های رایانه ای چند نفره یا آنلاین نیز بسیار کاربردی است. به این دلیل که علاوه بر ارائه تصاویر با ابعاد و کیفیت بسیار بالا ، دارای قابلیت Fast Mode می باشد که تصاویر را بدون تاخیر پخش می کند و کاربر هیچ لحظه ای را از دست نمی‌دهد. همچنین پشتیبانی از انواع خروجی های تصویر و درگاه های ورودی، سازگاری این محصول را بسیار بالا برده و کاربرد آن را آسان کرده است.

ویدئو پروژکتور TW5200 اپسون در حال حاضر با گارانتی آواژنگ به مدت 2 سال برای خود دستگاه و 3 سال یا 3000 ساعت برای لامپ تصویر آن در بازارهای کشور موجود است.

 





:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل , لوازم دیجیتال , لوازم خانگی , لوازم کامپیوتر , خرید دوربین هندی کم , خرید دوربین هندی کم , خرید ماشین لباسشوئی خانگی , خرید کامپیوتر رومیزی , خرید اسپیکر , خرید یخچال ساید بای ساید , خرید مایکروفر , راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا , راهنمای خرید ماساژورهای برقی , آشنایی با عملکرد تلویزیون های OLED&QOLED , دستگاه تصفیه هوا , ماساژور برقی , ,
:: برچسب‌ها: پروژکتور سه بعدی خانگی , ویدئو پروژکتور سه بعدی qumi 3d , ساخت پروژکتور سه بعدی , قیمت ویدئو پروژکتور epson eh-tw5200 , پروژکتور سه بعدی چیست , انواع ویدئو پروژکتور , ویدئو پروژکتور hd , عینک سه بعدی ویدئو پروژکتور , ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: