وسط دستمال میسوزد اما سالم می ماند!!!
نوشته شده توسط : Hamid Mohammadi

وسط دستمال میسوزد اما سالم می ماند!!!

شعبده باز از تماشاگران یک دستمال سفید نخی میگیرد در مورد نخی بودن آن خیلی تاکید می کند و می پرسد: آیا این دستمال حتما نخی است؟

سپس اظهار میدارد: اگر نخی باشد، حتما میسوزد. در این موقع وسط دستمال را میگیرد، و به آن کبریت میزند. این قسمت از دستمال میسوزد، و شعله میکشد.

لحظه ای بعد خاموش کرده، و رو به صاحبش اظهار میدارد: خانم ، آقا درست میفرمایید، دستمال شما صد در صد نخی است! حتما صاحب دستمال ناراحت میشود، ولی قبل از این که حرفی بزند، شعبد هباز در ادامه ی سخنان خود می گوید: درست است که وسط آن سوخت ، ولی من هم اکنون آن را صحیح و سالم تحویل شما میدهم! دستمال سوخته را ابتدا توی دستش مچاله میکند، سپس جلو سن باز میکند، و همه جای آن را به تماشاگران نشان میدهد. با کمال تعجب مشاهده می کنند، که به راستی سالم شده است! و به صاحبش مسترد میدارد. چگونه؟


راز این تردستی بیش از حد ساده است: او از پیش یک قطعه پارچه ی سفید نخی به کش بسته ، و توی دستش نگه داشته است. سر این کش از توی آستین به شانه ی او متصل است. وقتی دستمال تماشاچی را میگیرد، وسط آنرا در داخل نگه داشته ، و پارچه ی سفید خودش را آتش میزند، و قسمتی از آن را می سوزاند، و پس از خاموش کردن ، - و سرد کردن نیمسوخته آن – رها می کند تا به داخل آستین کشیده شود. و دستمال سالم را پس از صحنه سازی به صاحبش مسترد میدارد، و به این طریق مردم را به شگفتی وا میدارد.

 




:: موضوعات مرتبط: شعبده بازی , ,
:: برچسب‌ها: دستمال , شعبده بازی , کبریت ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: